GUMISZERVIZ ÉS GUMIABRONCS ÉRTÉKESÍTÉS
Szervizünkben személy-, ill. kistehergépjármű
- gumiabroncsok, keréktárcsák forgalmazásával
- gumiabroncsok teljes körű javításával, szerelésével
- alufelnik görgőzésével
- gumiabroncsok szakszerű tárolásával foglalkozunk.
Amennyiben a napi átlaghőmérséklet +7 ℃ alá csökken, vagy e fölé emelkedik, szükségessé válik a gumiabroncsok cseréje.
Ezen felül még az alábbi esetekben van feltétlenül szükség cserére:
- gumiabroncsok abnormális kopása esetén
- a gumiabroncson az elöregedés jelei láthatók
- ha repedt a gumiabroncs
- ha sérült a gumiabroncs.
Gumihotel
Ezen szolgáltatásunk lényege, hogy azon ügyfeleink, akik nem tudják megoldani a szezonális gumiabroncsok tárolását, mi azt készséggel vállaljuk. A raktározás esőtől, hótól, széltől védett helyen történik. Előnye,
- ügyfeleinknek nem kell évente 2 alkalommal a kerekeit oda-vissza szállítani ki-, bepakolni
- biztonságos, mert zárt helyen történik a gumiabroncsok tárolása
- nyomonkövethető, hiszen minden abroncsot megjelölünk a gépjármű rendszáma szerint, melyről nyilvántartást vezetünk
- gyors kiszolgálást biztosít, mert a nyári-, ill. téli csere előtt előkészítjük a kerekeket, így ügyfelünknek nem kell feleslegesen várakoznia
Görgőzés
Alufelnik (könnyűfémfelnik) javításával is foglalkozunk. A jó ötvözetből készült alufelnik, amelyek nem túlzottan deformálódtak, általában javíthatóak és újra üzembehelyezhetőek. Leggyakrabban a probléma a kátyúk okozta folyamatos eldeformálódásból és a „padkázásokból” ered, de előfordul, hogy ütközés során sérül a felni, de csak olyan mértékben, hogy még kikerekíthető görgőzéssel vagy nyomóhidraulikás eljárással.
Centrírozás
A centrirozás a kerék kiegyensúlyozását jelenti. Az autó számára a legoptimálisabb, ha a súlypont középen van, így az összes kerék egyenletesen, rázkódás nélkül forog.
A kerék, pontosabban a gumiabroncs az egyetlen alkatrész, mely menet közben az úttal érintkezik, így elengedhetetlen, hogy megfelelő állapotban legyenek. Rengeteg egyéb tényező mellett az abroncs rossz egyensúlya is hatással lehet a gumiabroncsok kopására, így érdemes erre is kellő figyelmet fordítani.
Az utazásaink során a kereket érő behatások, rázkódások, ütések során az abroncs és a keréktárcsa tömegeloszlása megváltozhat, ez pedig negatív következmények sorához vezethet. Ha az abroncs nem egyenletesen érintkezik az aszfalttal, az okozhatja a gumik egyenetlen kopását, a felfüggesztés, a futómű vagy a kormánymű károsodását is.
Gumiszerelés
A jármű négy kerekét egyforma vagy (páronként) legalábbis hasonló abroncsokkal kell felszerelni. Az abroncsok cseréjekor figyelembe kell venni:
- Az abroncsokat mindig kettesével vagy négyesével cseréljük: az azonos tengelyen lévő abroncsoknak szigorúan azonosaknak kell lenniük: ugyanaz a márka, ugyanaz a mintázat, ugyanazok a méretek és megegyező (sebesség- és terhelési) indexek;
- Mindig a hátsó tengelyre szereljük a legújabb abroncsokat, hogy csökkentsük a tapadás veszteségeit, legyen szó akár két- akár négykerék - meghajtású járműről, meghajtott vagy vontatott kerékről. Ezek elöl igen nehezen kontrollálhatók.
Gumiabroncs értékesítés
Fő csapásvonalunk a FALKEN, NEXEN, TOYO, KUMHO, CONTINENTAL, PIRELLI, NANKANG, de más gyártócsoport márkái is megtalálhatóak kínálatunkban.